Lush je svojim kreativnim rješenjima oduvijek pozitivno utjecao na planetu, primjerice izumom krutih šampona i regeneratora za kosu, koji godišnje zamjenjuju šest milijuna plastičnih boca ili od nedavno krutim gelovima za tuširanje. Trenutno je 60% Lushovog cjelogodišnjeg asortimana u potpunosti „golo“ (bez ambalaže).

Proljetna kolekcija proizvoda mami vas da se zapjenite golim gelom za tuširanje Avocado Wash za kremasto iskustvo ispod tuša. Omekšavajuće ulje i maslac avokada ostavit će vašu kožu u tip top kondiciji. Imajte osjećaj kao da je cijeli radni tjedan veseli petak uz razvedravajući bergamot i osvježavajuće ulje litsee cubebe, dok tamjan pruža utjehu i uvjerava vas da vikend stiže nakon samo par trenutaka pod tušem.

Goli proizvodi i dalje su napravljeni od luksuznih sastojaka, koji ne samo da će vam usrećiti kožu nego i planetu na kojem živimo. Kada vodu zamijenimo sa sastojcima kao što su organski kakao maslac, koji na sobnoj temperaturi ostaje u krutom stanju, bakterije ne nastanjuju proizvod tako da konzervansi nisu potrebni.

Korak dalje napravljen je otvorenjem prvog u potpunosti „golog“ dućana u Milanu, te nedugo nakon u Berlinu koji nude samo krute proizvode bez ambalaže. Ovim eksperimentom i za sami brand - kroz evente, radionice, predavanja i projekcije filmova cilj je da prodavaonice Lusha postanu mjesto razmjene ideja o viziji budućnosti.

Tekst i fotografiija:
Romeo Ibrišević