Bailey nije kuriozitet industrije ljepote, već dio globalnog branda u vlasništvu konglomerata svega luksuzniog LVMH (modne marke Louis Vuitton, Céline, Christian Dior, Emilio Pucci, Fendi, Givenchy, Kenzo, Marc Jacobs...šampanjci Dom Pérignon, Veuve Clicquot, Moët & Chandon, konjak Hennessy itd) s više od 1400 trgovina, a svoje proizvode u retro-pakiraju prodaju u 45 zemalja.

I obrve su veliki posao - vrijedan 20 miliona £ samo u Velikoj Britaniji, za razliku od 6.5 miliona £ prije pet godina! Prema istraživanju tržišta, britanske žene potroše u prosjeku 200 £ godišnje na dotjerivanje obrva. Bailey i njegove kolege će to povećati jer pokrenuli su niz od osam proizvoda za obrve, a sada su tržišni lideri, uz 50% tržišnog udjela. Obrve su estetski bum desetljeća! Tu je Amazonov bestseler Wunderbrow, olovke i maskare koje obećavaju polutrajne obrve i HD obrve. Britanska tvrtka osnovana 2008, je najčešće pretraživana na Googleu u zadnjem kvartalu od 2015. godine Net-a-Porter imao 20 proizvoda za obrve prije tri godine; a danas ima 150.

Nova dostignuća u uljepšavanju obrva uključuju transplantaciju i microblading, vrstu tetoviranja, gdje sitnih potezima tinte tetoviraju željeni oblik a tretman traje do tri godine. Liz Hambleton kaže da su HD obrve je u top 10 najčešće naručenih tretmana u Liverpoolu.


Trend "jakih obrva" ima novu odgovarajuću vidljivost i u popularnoj kulturi. U 2014. godini, američki tinejdžer Peaches Monroee je izašao s viralnim hitom “Eyebrows on fleek”. Postoji više od tri milijuna Instagram postova sa #brows, a više od 600.000 s #browsonfleek. Postoji više od 500.000 tutorijala na YouTubeu, a svi o tome kako da biste dobili vaše idealne obrve. Jedan od njih, vizažist Zukreat, je pregledan je više od tri milijuna puta. On naglašava da je potrebno barem sat vremena da bi obrve bile savršene.

Mi u 2016. smo na "spojnici desetljeća", odnosno u periodu kad izlazi na površinu dominirajući trend za slijedeće desetljeće. Bernice je bob frizurom definiranala '20-e,  Twiggy trepavice '60-e, Cara Delevingne obrve će sigurno označavati desetljeće u kojem smo sada.

"Delevingne obrve sjede nisko na licu, duge, šire se prema rubu nosa, i tamnije su od vaše kose. "Ona je donijela obrve u mase, i to tako snažno", kaže Bailey. "Napravila ih je dobru stvar jer žene žele prirodne obrve." Delevingne nije jedina. Vojvotkinja od Cambridgea bi također mogla biti uključena u revoluciju obrva.

Obrve su ustvari oduvijek bile podložne trendovima, od Kleopatrina ugljika -pa  nadalje. Tu su olovka-obrve, kao što je nosila Marlene Dietrich u '30-im godinama, Audrey Hepburn je naglašavala guste obrve u '50-im, Marie Helvin u 70-im i čupave obrve Brooke Shields u 80-im. Kad sam odrastao u 90-im, su se nosile olovka-tanke Pamele Anderson ili Drew Barrymore.

Alice Casely-Hayford, 27-godišnja urednica mode i ljepote u Refinery29, kaže da su značajke obrva su univerzalno popularne te svatko brine o svojim obrvama. "Ne nosim toliko šminke, ali obrve "kontroliram" stalno i to je moje najveće pretjerivanje vezano za ljepotu. A nedaj Bože da ih stanjim previše."

Raznolikosti tretmana obrva su zapanjujuća. U salonu Nails & Brows, Sherrille Riley na Mayfairu, rezervirati treba mjesecima unaprijed. Tretman se naziva "makeover obrva" a uključuje i trajno bojenje obrva. U salonu Chermaine Patia na Covent Gardenu, terapeut ima kvadratne oštrice kojima precizno implatira obrve koje nedostaju, uz vješto korištenje znanja o geometriji obrva - da bi mi nos izgledao manji i sl. HD-obrve su celebrityjima -broj 1 u Velikoj Britaniji, s obožavateljicama među ljepoticama poput Rite Ore, Nicole Scherzinger, Ellie Goulding i Nick Grimshaw. Večina klijenata obnavlja tretmane svaka 2 tjedna.

Obrve su i temeljni dio ljepote na Bliskom istoku. Te kulture su uvijek oblikovale, jake obrve. Žene u indijskog podrijetla dominiraju u beauty industriji obrva, dijelom i zato što su jake obrve također i indijska tradicija.

Victoria Anderson, istraživačica na Sveučilištu u Cardiffu koja piše o društvenim medijima, smatra obrve dijelom igrarije na kojima se temelji svaki autoportret. Ona ukazuje da se na latinskom za obrve kaže supercilium. "Korijen riječi je 'uobražen' jer se odnosi na način na koji nadređeni gledaju na podređene", kaže ona. "To je preslikava u selfie-kulturi, gdje se slikom želi pokazati drugim ljudima da imate status i moć u svijetu." Profil obrva i selfieja su bez sumnje rasli rame uz rame u 2010-oj  a autoportretske kraljice su Kim Kardashian, Kylie Jenner i Delevingne; sve pod utjecajem "snage obrva". Andersonova vidi vezu između obrva i moći, koja ide unatrag do velike Marlene Dietrich. "Sve ove žene su kontrolirale svoje slike", kaže ona. "Tim holivudskim ženama, bilo je puno stručnjaka za ljepotu na raspolaganju, no ti njihovi (auto)portreti su prazni."

Većina žena koje poznajem nije okupirana obrvama, kaže Andersonova. Ako i postoji neki kulturni simbolizam obrva, većina žena je samo minimalno uronila u ovoj iznimnu ljepotu raznolikosti svijeta. "Obrve su o moć koju same definiraju."

Lauren Cochrane

Prijevod i obrada: A.D.Brkić
https://www.theguardian.com/fashion/2016/sep/27/brows-beauty-obsession-eyebrow-grooming-cara-delevingne