„Umjetnost, kultura, moda, poduzetništvo i podrška hrvatskim proizvođačima, turistička promocija… Sve to objedinjuju ove posebne Startasice, kao što i samo Porcijunkulovo obuhvaća slavlje, zabavu ali i različite aspekte našeg svakodnevnog načina života. Tu je uključena i želja da u radu pomognemo Centru za odgoj i obrazovanje, jer su naši posjetitelji prošle godine odlično reagirali na humanitarnu akciju i doslovce razgrabili cijelu pošiljku iz Borova. Ponosni smo što naši gosti imaju tako veliko srce i što će naši prepoznatljivi kišobrani šetati ulicama diljem Hrvatske i regije.“ – izjavila je direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice Grada Čakovca Boška Ban Vlahek.

„Uvijek se rado uključujemo u projekte humanitarnog karaktera i u one koji imaju potencijal brendirati Hrvatsku i hrvatski proizvod i izvan granica Lijepe naše. Čakovečki kišobrani i klepetalice zasigurno će zašareniti ulice mnogih drugih gradova, iako iz malo drugačije perspektive nego na Porcijunkulovu.

Upravo nas te inovativne intervencije u tradicionalno pokreću u kreativnom razvoju i radu. Borovo d.d. je posebno ponosno što ovim proizvodom usrećuje ne samo osobu koja nosi našu provjerenu kvalitetu, već i štićenike Centra za odgoj i obrazovanje.“ – izjavila je Ana Kelava iz Sektora za marketing Borova d.d.

Startasice „na kišobrane i klepetalice“ uskoro stižu u Turistički ured TZ Grada Čakovca.